• Header1
  • Focus Apps op tablet en smartphone
  • Header2

 NPS® op vakantie

NPS op vakantie

 
   Heb jij dat ook wel eens; dat je jouw werk in de vakantieperiode toch niet
   helemaal thuis kunt laten?

   Ik maak me daar helaas ook schuldig aan. Met name het NPS® 
   gedachtengoed reist onbedoeld met me mee.  

   Moet het wel doseren van het thuisfront, maar als je werk je hobby is

   (of andersom) maakt dat niet zoveel uit, toch?

Welcome CCS gaat internationaal

Meten van klantloyaliteit met Net Promotor Score NPS 2

Waarin een Tilburgs bedrijf groot kan zijn: een van de grootste producenten van huishoudapparaten in Europa kiest het Tilburgse Welcome CCS als partner voor wereldwijd klantonderzoek.

De Nederlandse dochteronderneming maakt al 2 jaar naar volle tevredenheid gebruik van de NPS® methodiek, in combinatie met de klachtenmanagement software van Welcome CCS.

Nu omarmt ook het Europese hoofdkantoor deze beproefde methodiek.

Directeur Dave Wurms is helemaal verguld met deze keuze voor zijn bedrijf: ‘Met deze wereldspeler als klant maakt Welcome CCS een grote stap voorwaarts’.

 7 Stappen voor het omgaan met boze klanten 

BozeKlanten


Klanten worden boos om verschillenden redenen; vaak gerechtvaardigd, maar soms ook niet.
Maar aangezien je nu eenmaal klanten bedient en er altijd wel eens iets fout kan gaan, zul je ergens in jouw carrière klanten tegenkomen die je boos of onheus tegemoet treden.

Hoe jij reageert, kan het verschil maken tussen een klant die uiteindelijk tevreden is met de oplossing en de klant die nooit meer iets te maken wenst te hebben met jouw organisatie.

Hier volgen enkele tips om van een boze klant een tevreden klant te maken:

Complimententaart voor de 'Geen-Gezeur-Garantie' van Brabantia

 

Brabantia2“De Complimententaart” is een nieuw initiatief van de LinkedIn Group Klachtenmanagement. “De Complimententaart” wordt uitgereikt aan een persoon of een afdeling binnen een organisatie die zich heeft ingezet om Klachtenmanagement naar een hoger niveau te tillen. Dat kan door heel eenvoudige zaken zijn, extra inzet of misschien juist wel door een heel leuk initiatief. Gewoon kleine en grote zaken die best eens extra aandacht verdienen.

Complimententaart voor Dien en Mieke van PepsiCo

 

Complimententaart

“De Complimententaart” is een nieuw initiatief van de LinkedIn Group Klachtenmanagement.

“De Complimententaart” wordt uitgereikt aan een persoon of een afdeling binnen een organisatie die zich heeft ingezet om Klachtenmanagement naar een hoger niveau te tillen.

Dat kan door heel eenvoudige zaken zijn, extra inzet of misschien juist wel door een heel leuk initiatief.

Gewoon kleine en grote zaken die best eens extra aandacht verdienen.

Contact
Crown Business Center
Welcome CCS
Ericssonstraat 2

5121 ML RIJEN
T 013-571 88 44