• Header1
  • Focus Apps op tablet en smartphone
  • Header2

Zorg voor enthousiaste klanten met feedbackmanagement

Een tevreden klant is een vaste klant. Zo luidde hét adagium van klanttevredenheid tot voor kort. De tijden zijn veranderd. Is uw klant ook tevreden als hij bij de buurman goedkoper uit is? Tevredenheid is slechts een momentopname. Ga positief en pro-actief om met klachten, ideeën, complimenten en ervaringen van uw klant. En kies voor de software oplossingen van Welcome CSS voor feedbackmanagement. Zo wakkert u het enthousiasme aan. Uw voordeel: een enthousiaste klant komt terug, koopt opnieuw en deelt zijn enthousiasme spontaan met anderen.      

Leer uw klant kennen met Focus Feedback van Welcome CCS

Uw bedrijf heeft kennis van zaken van de branche waarin u actief bent. U kent de producten en diensten die u levert van haver tot gort. Maar kent u ook uw klanten? Enig idee wat uw klanten drijft? Weet u hoe uw klanten over u en uw bedrijf denken? Klanten willen graag een open boek zijn. Geweldig toch. Zorg dus dat de pagina’s van dit boek beschreven zijn. Feedbackmanagement levert waardevolle informatie op. Probeer Focus Feedback van Welcome CCS eens uit. Leer uw klant kennen en zijn mening waarderen.

Benut kracht mond-tot-mondreclame

Is het verschil met uw concurrent in aangeboden producten en diensten minimaal? Maak nu het verschil met een op maat gesneden service. Eén keer per jaar een klanttevredenheidsonderzoek houden is onvoldoende. Blijf luisteren, vragen stellen en signalen opvangen. Met Focus Feedback van Welcome CCS benut u de kracht van feedbackmanagement continu. Als u weet waar uw klanten enthousiast van worden, creëert u ambassadeurs. Zeker als die via mond-tot-mondreclame uw bedrijf promoten.

Vergroot uw omzet met een hogere klanttevredenheid

Het bekende gezegde ‘meten is weten’ geldt ook voor uw klanttevredenheid. Hoe peilt u de klanttevredenheid van uw klanten? De Net Promoter®Score (NPS®) is daarvoor een handige tool.  Hiermee krijgt u inzicht in uw promoters en criticasters. De promoters bevelen via mond-tot-mondreclame uw bedrijf aan bij vrienden, familieleden en collega’s. Hoge NPS-scores  voorspellen een sterkere groei van de omzet. Het is dus verstandig om met feedbackmanagement deze score te vergroten. Focus Feedback van Welcome CCS helpt u hiermee.

Net Promoter, Net Promoter Score, and NPS are trademarks of Satmetrix Systems, Inc., Bain & Company, Inc., and Fred Reichheld.

Lees meer over software voor Feedbackmanagement >>>


  • BoschBosch
  • Dura-VermeerDura-Vermeer
  • Dremefa-BobikeDremefa-Bobike
  • Boele--Van-EesterenBoele--Van-Eesteren
  • GaggenauGaggenau
  • CAKCAK
  • Geveke-Bouw--OntwikkelingGeveke-Bouw--Ontwikkeling
  • HurksHurks
  • VDLVDL
  • VialleVialle
  • HandicareHandicare
  • OmronOmron
  • SiemensSiemens
  • Gemeente-AmsterdamGemeente-Amsterdam
  • Haust-Continental-BakeriesHaust-Continental-Bakeries
  • Vorm-BouwVorm-Bouw
  • VestiaVestia
  • Voestalpine-PolynormVoestalpine-Polynorm
  • Zwart wit    Balay Aangepast
  • LAGARDERE TRAVEL RETAILGrijs

Contact
Crown Business Center
Welcome CCS
Ericssonstraat 2

5121 ML RIJEN
T 013-571 88 44