
Klachtenmanagement in de bouw = grip op klachten en meldingen
Uw klagende klant van het kastje naar de muur sturen? In het internettijdperk achterhaalt de waarheid uw leugen razendsnel. Even Googlen of social media checken en uw klant is op de hoogte. Laat u toch een steekje vallen? Wees eerlijk, bied uw excuses aan en stel direct een oplossing voor. Blijft u in gebreke, dan stapt uw klant over naar de concurrent. Grip op klachten en meldingen bij bouwbedrijven is dus grip op klanten. Reageer adequaat. Laat ze u niet ontglippen.
Meer omzet en winst door klachtenmanagement
Meer omzet halen en een hogere winst boeken? Ook uw bouwbedrijf schrijft graag zwarte cijfers. Tussen cijfers en woorden bestaat een opvallende relatie. Wees dus zuinig op het imago dat u zorgvuldig heeft opgebouwd. Handel een klacht of melding snel en correct af. Anders zorgen de klachten van uw klanten voor imagoschade. Een lopend vuurtje is bijna niet meer te blussen. Met de software van Welcome CCS voor klachtenbeheer houdt u klagende klanten tevreden.
Verbeter structureel uw bouwprocessen
Een ketting is zo sterk als zijn zwakste schakel. Treedt er een kink in de kabel op? Dan werpt integraal klachtenmanagement direct zijn vruchten af. Een klacht is een unieke kans om uw bouwprocessen te verbeteren. U krijgt immers een gratis advies om het beter te doen. Actuele informatie is van onschatbare waarde om uw producten en processen blijvend te verbeteren. Hoe u dat aanpakt? We geven graag tekst en uitleg over klachtenmanagement met de software van Welcome CCS.
Klachtenmanagement zorgt voor meer ambassadeurs
Verwachtingen van klanten overtreffen. Dat is de kunst van succesvol ondernemen. Soms blijft het resultaat achter bij die verwachtingen. Uw klant attendeert u daarop. Reageert u snel en adequaat, dan voelen klanten zich serieus genomen. Tevreden klanten van uw bouwbedrijf zijn loyaal en vertellen graag verder hoe goed uw service is. Investeer nu in de software van Welcome CSS voor klachtenmanagement. Deze investering betaalt zich dubbel en dwars terug met mond-tot-mondreclame van ambassadeurs.